sobota, 7 stycznia 2017

Błyskawiczna polewa czekoladowa (nesquik)

"Potrzeba matką wynalazków" jak to mówią.. Może nie jest to szczególny wynalazek, ale powtarzanie cały czas tego samego przepisu na polewę wymusiło u mnie powstanie oddzielnego postu. Bardzo pomocnego postu!



Polewa polega na podgrzaniu wszystkiego. Gwarantuje, że się nie rozwarstwi i smakuje wyśmienicie!

Składniki:
2 łyżki mleka
3 łyżki cukru
50 g  masła
3 łyżki kakao nesquik (lub naturalnego)

Dodanie kakao nesquik spowoduje, że polewa będzie bardziej słodka, mleczna. Kakao naturalne idealnie się sprawdzi do pierników, gdyż wtedy polewa jest mocno czekoladowa.

Wszystkie składniki wrzucić do rondla (warto przesiać kakao - unikniemy grudek), podgrzewać, cały czas mieszając, aż do połączenia składników.






5 komentarzy:

  1. Nie miałam kakao zwykłego tylko Puchatka więc ta polewa była w sam raz dla mnie. Wyszła pyszna! Żeby nie była mocno słodka dodałam tylko łyżeczkę cukru i wyszła idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dodałam w ogóle cukru,ponieważ ciasto wydawało się słodkie i polewa...mega wyszła,słodkośc,smak i konsystencja wspaniała 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to dodałam więcej cukru bo zapomniałam dodać go do ciasta 😂
    Super przepis. Bardzo dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń