sobota, 22 czerwca 2013

Pyszne nadziewane bułeczki



Przepis na owe bułeczki wyszedł jakoś tak sam z siebie. Gdyż nie lubię marnować swojej roboty, a bułeczek było dużo za dużo, postanowiłam coś z nimi zrobić. I wyszło co? OBIAD! Przeszukałam, połączyłam parę przepisów, dodałam własnych składników, poodejmowałam innych. Tak btw. to uwielbiam to danie. Zawsze kiedy mam okazję, to się do niego zabieram. Bułeczki stały się moim specjałem i zawsze cała rodzina się nimi zajada.



Nadziewane bułki (ok.7 szt):
- opakowanie paluszków drobiowo-wieprzowych (może być też kiełbasa, parówki, czy inne mięso)
- 7 małych bułek (ja użyłam tych z poprzedniego wpisu :) )
- 1 papryka
-cebula
-przyprawy i zioła, które lubicie (ja dodaję zioła prowansalskie, przyprawę do grzanek i szczyptę czosnku)
- koncentrat pomidorowy
- troszkę masła
- ser żółty
-ogórki konserwowe
-papryka słodka w proszku
+olej

  • Najpierw szykujemy bułki. Należy wyciąć szubek (wierzch) i wydłubać ze środka zawartość.


  •   Następnie wypukłą stroną łyżeczki smarujemy bułki odrobiną masła i koncentratem.



  • Później należy pokroić mięso i paprykę w kostkę. Pokroić cebulę i podsmażyć na złocisty kolor.



  • Następnie należy odlać olej, dodać do cebuli paprykę, mięso oraz przyprawy i dusić przez 10-15 min

W międzyczasie należy pokroić w kostkę ogórki. Po zakończeniu duszenia, dodajemy ogórki i wszystko razem mieszamy.
Gotowym farszem należy wypełnić bułki.

  • Bułki  przykrywamy serem żółtym (starkowanym lub w plastrach) i posypujemy słodką papryką.



  • Gotowe bułki należy wstawić do nagrzanego piekarnika. Piec w 180 stopniach przez ok 10 min.





Smacznego!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) idealna przekąska dla gości :)

    katarzynagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmicznie tu u Ciebie!
    I nie mówię tylko o tle! Bułeczki są zdecydowanie w moim guście! Na razie chyba nie mogłabym takich zjeść, chyba że bardziej delikatną wersję! :) Ale zachowam w pamięci namiar na ten przepis i na pewno wypróbuję !
    dariawkuchni.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  3. deliszys ;-) pozdrawiam i polecam ryby z grilla http://www.zgrilla.pl/burger-z-lososiem-z-grilla/

    OdpowiedzUsuń